torsdag 26 juli 2012

Becka hissar & dissar!

Kände bara för att jag måste göra en sån där ''hiss och diss'' lista haha ;)

HISSAR:

- Glada och trevliga busschafförer! :D
Det borde finnas flera av dessa som ger gulliga komplimanger och släpper av en där det inte ens finns nån hållplats! 


- Nystart
Jag har alltid sett hösten som en ny start till allt. Nästan som nyår? 
Att börja första året på högstadiet/gymnasiet/högskola är ju alltid lika nytt och spännande då man Enligt mig iaf... 

DISSAR:

- Alla dessa halvnakna fjortisar på facebook.
Jag tycker det är så himla tråkigt att en tjej i bikini/underkläder/överdrivet urringad tröja med push-up kan få så sjukt många ''gilla'' markeringar medans en hel vanlig person får nästan inga? 
Sen finns ju alla dessa ''sveriges snyggaste'' sidor och allt de. Bara jag som tycker det är urlöjligt?


- Sommarlovet närmar sig slutet och vädret har varit det sämsta på flera år... Blir nog ingen bra bränna iår... haha!

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Fin blogg du har :)

Läs mer om mig Hanna Widerstedt och Michaela på min blogg!
http://nattstad.se/m1m1

Lena sa...

Håller med ang din "dissa"-lista!!! Fattar inte varför man skriver så...