måndag 23 juli 2012

Lite sådär övrigt...

Hallå där! Visst har vi underbart sommarväder ute!? :D - inte direkt. Den här sommaren är verkligen totalt värdelös om man jämför med förra sommarn...

Men det händer lite grejer nu i veckan iaf. Blir grönan imorgon med familj, släkt & vänner. Stan och bio med Bine nån kväll och sen ska jag väl på europakonferensen nån/några dagar i Uppsala.

Annars idag så har jag gymmat och joggat 3,5 km. Har känt mig lite piggare satt man måste ju passa på :)
Har även fått hem silica i brevlådan idag! Hoppas det inte är nån skitprodukt bara.


1 kommentar:

Linzie Neon sa...

Sv: Fast jag har gjort tacosen lite nyttigare än vanligt, jag äter t.ex inte köttfärs överhuvudtaget, tycker det smakar skitäckligt haha. Så jag har oftast kyckling istället eller lax. Och så har jag fullkornsbröd iaf ist för det vanliga brödet så att säga. Och sådana där hårda skal och chips äter jag inte heller. <:
Sen så har jag i så mycket olika grönsaker som möjligt, ingen salsa eller någonting sånt heller såklart. (: <3