onsdag 25 juli 2012

Tänkte berätta lite om gårdagen på gröna lund! :)

Allteftersom timmarna gick så hände de lite allt möjligt. Tyvärr var det äckligt långa köer överallt. Stog i över 45 minuter till ''Twister'' tror jag.

Men en sak som hände i blåa tåget var att rätt som det var så stanna den upp! Som tur var så tändes allting och så ropa dom i högtalarna: Vi har tekniska problem men kommer att starta igång vagnarna snart. Så vi vänta i typ 10 minuter där.
Sen fick vi åka resten av banan i ljuset. Såg inte alls lika roligt ut då ;) 

Senaste mot kvällen blev vi uppraggade av en kille i kärlekstunneln genom högtalarna. 
Jag och bine satt alltså i en sån där ''stock'' och överallt sitter övervakningskameror genom tunneln. Så han började konversera med oss genom kamerorna och sa saker som: tummen upp om ni mår bra!

Sen sa han allt från ''kan jag få en slängkyss från er tjejer?'' ''Kolla bak! Kolla bak! NUUU!'' och samtidigt som han sa de så tände han en lampa bakom oss. Vilken lirare alltså! HAHA! 
Det är så sjukt svårt och tråkigt att förklara här i detalj, men en sak som jag kan säga är: KUL HADE VI!!

Men tyvärr så dog min telefon mot kvällen och det var ju synd eftersom jag älskar gröna lund när det är mörkt ute. Hade kunnat tagit häftigare foton då ju... :/


Denna glass kostade femtiolappen. Men gud så GOTT!

Här satt vi och vänta då... :D

Den där ungen SKULLE vara med på fotot. Gav sig inte!





HAHA

2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Härliga bilder :D

Lena sa...

Killen i "kärlekstunneln" måste haft världens bästa 5 min när Ni kom glidande....Två fräscha brudar!!!
Ja, hemska köer för att sen få åka i någon minut.... Sjukt! Läskigt att ni satt fast så länge i karusellen. Tur att ni inte behövde en toa då -hahahha =)