söndag 22 juli 2012

*

Ja, en kort sammanfattning av dom senaste dagarna är väl att sommarjobbet har gått bra. Har bland annat fått haft 2 ''konserter'' för alla som bodde där som blev väldigt uppskattat :)
Och sista dagen fick jag en hel del komplimanger av både personal och dom som bodde där hur duktig och trevlig jag har varit. En tant sa att jag var helt underbar, så söt! Man måste ju få skryta av sig lite ;)

Jag har badat, skrattat, gråtit, blivit biten av en fisk, ätit choklad i mängder, varit arg/glad/ledsen, träffat vänner, spelat softboll i ösregn, spelat piano, sjungit, ätit stark thai mat för första gången, fick ont i magen av thai maten haha!, sprungit,nördat tv-spel, suttit på muggen, sovit, levt.

Kändes som en kort och bra sammanfattning de där även fast jag säkert glömt mer än hälften!


Söndagsfrullen

2 kommentarer:

eve sa...

haha suttit på muggen!
Gick de skit bra eller strålande? ;D
Kanske både och eftersom du sammanfatta dina senaste dagar ;)
haha, puss <3

Rebecka Eklund sa...

Hahaha! Klockrent xD det gick strålande vettu ;)
Puss puss<3