fredag 31 augusti 2012

17 års-kris!

Jahapp... ikväll skulle jag igentligen iväg på födelsedags-partaj och imorgon hade jag konsertuppvisning med musikskolan. Men nu funkar inget av det för mig. För jag vaknade upp med både halsont och förskylning imorse... skitkorv! (men jag lyckades ta mig till skolan iaf)

Så nu da? Blir väl honungste och film för min del... Kan väl vara mysigt det med. Ikväll har jag bland annat bakat inför nästa fredag också, blir 17 år då :o herregud, jag vill inte bli äldre! :( Trivs bäst som 16-åring !

Det här märket såg och och Evelina i stan igår, man blev rätt glad :D

3 kommentarer:

Jens sa...

Jag ska spela fast jag är sjuk, så bara att pallra dig dit ;)

Ellen Lundberg sa...

Krya på dej Becka! :)
Men va roligt! :D Jag gillar också bilden!

Rebecka Eklund sa...

Jens: Men jag hade tänkt sjunga 2 låtar också, och jag kan knappt prata så jag tror inte det är så smart om jag ens försöker? :)

Ellen: Tack!