torsdag 30 augusti 2012

Utmaning 20. Det här åt jag idag

Oj då, hade totalt glömt bort att jag hade en sån där ''lista'' jag ska ta mig igenom. Så nu kör vi en ny ''utmaning''!
Har inte bilder på allt men jag skriver ner det istället.


Frukost: En skål med standardfil & musli (Pauluns ftw)

Skol-lunch: Ungspannkaka & sylt + en dubbel mjuk ostmacka. Nybakat och färskt det é fina grejer de ;)

Mellanmål: En tripp till ica för att köpa choklad och tuggummi! Ett typiskt mellanmål på skoltid jao...

Middag: (bild) Ungsbakad torsk med potatis, sallad, paprika, broccoli. Det jag dricker är en multivitamin dryck från Anna Skippers egna hemsida. (Alltså ingen skit produkt som dom vanliga ''ABCDE vitaminerna'' från ica)

Kvällsmål: 2 knäckebröd m. skinkost & kalkon. Fruktsallad med äppeltärningar och vindruvor + massor av kanel på! Och 1 skål frysta hallon.
Sen brukar jag gå och småäta varje kväll allt från glass till nötter tills det är dags att sova hahaha...

Inga kommentarer: