måndag 3 december 2012

En lite roligare måndag!

Hahah herregud vad mycket saker det har hänt idag! Det går inte att beskriva! Bara massa flummiga, roliga och random saker typ... Höjdpunkten måste nog vara mitt och evelinas toalettbesök ;) Och nej det har inget med min senaste facebook status att göra (blev faceraped för er som inte fattar det).
Det var allt från att nästan kissa på sig av garv (tur att man hade en toa brevid;)), till stopp i toan till det ena och det andra hehehh... Ett ord: galet.
Sen har det blivit både lite vurpor till och från matsalen i antarktiskylan och en maaaassa annat.

Satt det har varit en händelserik dag kan man säga, även fast jag kanske bara beskrivit 10% av dagen. Hänt typ bra saker jag inte trodde skulle hända :) Okej det ända som inte var lika bra är när jag skulle av bussen. Höll inte i mig och gav mig ifrån nått konstigt ljud när jag var såhääär nära på att ramla. Alla stirra, typ.




Inga kommentarer: