fredag 7 december 2012

Nyår 2012/2013?

Vad händer på nyår egentligen? Jag har seriöst ingen aning om vad jag ska göra :( I värsta fall får man väl dra ihop ett stort kompisgäng och hitta på nått. Man vill ju inte sitta hemma med föräldrarna och glo på tv direkt ;) Eller ja, inte jag iaf... Det är ju riktigt synd att församlingarna inte ordnat nått iår för ungdomarna. Kom ihåg att förra året då dom gjorde de så blev de ju en bra nyårsafton :)

Vad ska ni hitta på kära läsare? :D

(Bilder lånade från Ellen Lundberg.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att det är tråkigt att ledarna inte har planerat något nyårsfest, precis som förra året! :( blir hemma med familjen i år! Vilket din collage du har gjort av mina bilder! :D här är min nya blogg! http://finlandsgullet.wordpress.com/ så följer jag dej på Bloglovin! Du kan följa min om du vill! :D

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha bibelord på min blogg, precis som du har, från bibeln.se! :) man jag minns inte hur man gjorde? och man kan se sina instagrambilder.. hur gör man?

jag följer dej på bloglovin nu, om du vill så kan du följa min!

Rebecka Eklund sa...

Du går in på deras egna hemsidor och hittar koder där. Sen klistrar du in dom på bloggen med speciella HTLM-koder :)