söndag 30 december 2012

Idag var jag till stan nu igen för ännu lite shopping... Åkte in med mamma och Stefan men jag gick för de mesta själv. Tycker det är rätt skönt att gå själv ibland :) Däremot så hände ju en ganska pinsam sak som många kanske redan sett på facebook? Jag provade underkläder i en provhytt och vipps som det var så rycktes draperiet bort av en liten pojke i kanske 5-6 årsåldern? Och jag skämdes ihjäl, flera personer såg ju de här för det var så fullt med folk överallt!! Men nu i efterhand så är det bara kul ;)

Dagen avslutades med julmat hemma hos mormor och morfar :)
Nu är klockan 00:28 och det innebär att det tekniskt sett är nyår imorgon :D TAGGAD!!!

2 träningslinnen, 1 cardigan, underkläder, 1 löpartröja, 1 armband, 1 halsband.
Allt det här är lite saker för att vara mig på mellandagsrean, men allt var så urplockat...
Visar kanske upp imorgon :)





3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Va pinsamt! Om jag skulle vara med om det, skulle jag bli röd som en tomat, och gömma mej! ^^ Haha! Ska du till T-sjö på nyår? :) Jag ska fira hemma med familjen!

Anonym sa...

Haha! Va pinsamt! Om jag skulle vara med om det, skulle jag bli röd som en tomat, och gömma mej! ^^ Haha! Ska du till T-sjö på nyår? :) Jag ska fira hemma med familjen!

Rebecka Eklund sa...

Haha :) Jag jag ska till Tärnsjö på nyår. Hälsa familjen!