fredag 4 januari 2013

Premiär för gladiatorerna ikväll!!

Åh vad jag har längtat!! Alltså jag lovar, när det gäller gladiatorerna så blir jag och Johanna precis likadana som ett gäng killar med en pizza framför hockey på tv:n. Vi blir helt gaaalna... Speciellt när det är Pansar's tur som är en av favoriterna ;) Han är ju helt crazy...

Så ikväll har jag bjudit över Maja, johanna och Jessika för att se premiären av gladiatorerna tillsammans. Känns mycket roligare de än att sitta och skrika för sig själv framför tv:n ;) Men de blir nog inte bara gladiatorerna. Blir en episk tjejkväll med en en massa prat, skratt, kladdkaka och sen får vi väl se. Att bara få träffa mina tjejor igen är allt som behövs för att man ska ha kul!

Eric%20Ericson%20m%C3%B6ter%20Pansar%20p%C3%A5%20h%C3%A4ngbron




Inga kommentarer: