tisdag 1 januari 2013

1a januari

Vilken natt... Jag kom hem vid halv 6 imorse så jag är liiite seg men ändå pigg :D Hade en fantastisk nyårsafton igår! Jag tog tyvärr inga bilder, men det finns ett album på facebook som Pär-inge har lagt ut och de hittar ni här! Det är offentligt för alla att se :)

Jag vet inte vad jag ska skriva om natten, alltså det hände ju de ena och de andra? Kan säga några nyckelord: Tävlingar, mat, kladdkaka, dans, gangnam style, skratt, gemenskap, trashockey, flumm, fyrverkerier, musik, ''vackra'' uppträdanden och en maaassa mer ;)

Måste ju slänga in vinnarbilden också! Vi delades in i lag och tävlade i dom, och självklart så vann de bästa laget :D
foto: pilen
fråga mig inte varför jag lägger ut de här klippet, vårat lag skulle framföra den här låten från början igår men det blev lite annat till slut. Ett sånt dåligt klipp så att det blir roligt på nått sätt xD

Inga kommentarer: