tisdag 5 mars 2013

En massa sanningar

- Jag kan inte fila mina naglar eller dra naglarna mot sandpapper. Bara jag råkar nudda något av dom sakerna med en nagel så flyger jag upp i luften...
- När jag var liten så dödade jag humlor och skar daggmaskar i bitar och tejpade ihop dom.
Insekter jag var rädda för var flugor och myror. Myrorna blev ett stort problem när dagiset/förskolan skulle på utflykt i skogen ;)
- Jag har brottat ner en kille på gatan som tiggde efter de (för flera år sen) like a boss.
- Jag gillar inte tecknade filmer/program på tv och har aldrig gjort.
- Jag har sjungit karaoke inne på en klubb (fun club?) under en kryssning även fast jag var alldeles för ung för att ens få sätta foten där. Dom måste ha gillat mig ;)
- Jag kan verkligen inte sova brevid snarkande personer.
- Jag tänker för mycket på saker och ting och föreställer mig ofta saker jag vill ska hända.
- Jag tar runt 7-9 olika kosttillskott (jod, blutsaft, kronärtskocka, multivital, enzymer, björkaska m.m.)
- När jag var ca 8-11 år så var jag olyckligt kär i både harry potter och peter pan...
- Att vara vid havet på en lång strand på sommarn är nått bland de bästa som finns oavsett om det är morgon, dag, kväll eller natt.
- Jag älskar fart, ''äventyr'' och spänning. Vem vill inte ha den där adrenalinkicken liksom? :)
- Jag kollar just nu på ''Titanic'' och störtgrinar. lol

Inga kommentarer: