onsdag 6 mars 2013

Fri från jobb i sommar!

Jag kom hem från sjukhuset igår och nu sitter jag här hemma och gör absolut ingenting. Känner mig helt groggy och sliten efter allt blod dom tagit och det är väldigt vanligt att man känner så..
Jag vet faktiskt inte vad som händer nu, jag tror läkaren är ute på helt fel spår. Tyvärr så har några värden blivit sämre igen. Allt är så galet komplicerat men jag och mamma har somsagt en plan som vi förmodligen ska försöka med!

Jag bestämde även idag att jag inte ska behöva jobba något i sommar. Förutom lite småjobb då som gräsklippning, barnvakt osv om jag känner för de. Jag kommer få en summa pengar varje månad i sommar på ett annat sätt. 
Sommarlovet ska bara gå åt till att göra saker jag mår bra av, plugga till körkortet, och sist men inte minst göra allt för att må helt bra! Jag kommer förmodligen att få ett naturligt sköldkörtelhormon från Canada tills dess och den innehåller ALLT som jag behöver ha. Det jag tar nu är inte ens i närheten. Så jag längtar tills jag kan börja mixtra med den :) Läkemedelsverket måste bara acceptera mitt fall först... Om dom inte gör de så ska vi få tag på de på egen hand.

Inga kommentarer: