torsdag 7 mars 2013


VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Maja
Vem tänker du på nu? Maja eftersom jag tänkte på sms:et.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? sjukhuset, men det är ju ingen speciell person som äger de? :o
Vem önskar du var med dig nu? Typ ALLA mina vänner och personer jag trivs med såklart :D
Vem är din favoritsläkting? Favorit och favorit... Jag gillar väl alla på sitt sätt och om jag var tvungen att ha en ''favorit'' så skulle jag aldrig kunna välja!
VAR
Var är din mobiltelefon? Jaa var är min telefon?! Nu måste jag leta upp den också...
Var handlar du mest? Ica är alltid en klassiker
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Carlings
Var åkte du senast bil? I Harbo centrum såklart
VAD
Vad åt du senast? En apelsin
Vad drack du senast? Grönt te
Vad är det för färg på dina byxor? Militärgröna
Vad är den närmaste saken som är blå? Ett fat med stearinljus
Vad har du på fötterna? Inget, dom är nakna
Vad är din favorit färg? Röd.
Vilken film såg du senast? The Stig-helmer story.
Vad hör du just nu? 
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Jaa
Hånglat på en bio? Tror inte de, nej. 
Hånglat i skogen? Ja
Sovit naken? Men alltså, det har väl varenda människa? När man var ett foster så sov man ju naken varenda natt iaf ;)
Kört över hastighetengränsen? Nej inte jag, men däremot åker jag alltid med personer som gör de ;)
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Men jaa... det händer ofta i min ensamhet :D
Fått hicka? Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka eller? Tur dom har isåfall!! Jag har de nästan varje dag.
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej, kompisar ska man ju låna av isåfall!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Nej men jag har sett en del
Smugit ur ditt hus? Haha ja. Jag och bine var lite busiga :)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Yes.
Kramat en främling? Självklart
Älskar eller saknar någon nu? ”Har du någonsin älskar eller saknar någon nu?”. Vad är det för fråga? Men ok. Ja, jag älskar och saknar folk jämt och ständigt ;)
Älskar sånna här listor så jag var bara tvungen att kopiera och göra en! Nu ska jag käka lunch och sticka iväg på praktik. Jobbar till halv tio ikväll och börjar kl 7 imorgonbitti. Inte så kul med sånna tider.

Inga kommentarer: