måndag 4 mars 2013

Snart struntar vi i allt och sköter de här på egen hand!

Glöm de där med att internet inte funka. Har äntligen lyckats köpa de nu för en stund!
Anledningen till att jag är inlagd är för att jag ska ta nya prover och tester då min sjukdom har krånglat igen. Men läkarna här fattar ju nada. Mamma och jag är helt övertygade om att jag har utmattade binjurar men binjurarna existerar ju inte i Sveriges sjukvård längre... Och har man uttröttade binjurar så tar inte kroppen upp mediciner i kroppen och så får man olika symptom för de också. Och nån ny läkare trodde att jag helt plötsligt kunde ha nån annan sjukdom och inte hypotyreos!? Men det är inte sant. Det finns för många bevis på att jag har de. alltså...!?

Snart skiter vi i vad läkarna säger och börjar medicinera själva med hjälp av andra personer i samma situation. Det finns en bok som vi har beställt från USA och där står ALLT om bristfälliga sköldkörtelbehandling och hur man ska göra. Vi har ju gjort de en hel del redan men nu menar jag andra saker jag inte kan nämna här. olagliga saker *host*. Vi kan seriöst mer än läkarna inom det här ämnet. Mycket för att vi läst på själva. Jag har inget att förlora!

självklart gör mamma mig sällskap under hela sjukhusvistelsen :) Det är helt sjukt hur mycket hon har kämpat för mig och hon ger sig aldrig även fast många läkare tycker hon kan bli tjatig ;) Men i sjukvården MÅSTE man ligga på och pressa läkarna. Annars händer det inget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på dej hela tiden! Tråkigt att du måste åka till sjukhuset!
:( <3 Finns det någonting som ni kan göra, så du blir bra?