onsdag 15 oktober 2014

Onsdag

Här sitter jag och har det tråååkigt och förskylningen har bara blivit ännu värre. Jag tar nässpray varannan timme, sov med 5 kuddar under mitt huvud inatt och kan inte äta eller prata, men förutom det så är livet på topp antar jag ;) Det var en skata som flög in i en vägg på vårat hus för några minuter sen och det gjorde min dag lite bättre iallafall HAHA! Om jag var en skata så hade jag säkert råkat göra exakt samma sak...

Om några timmar ska jag iväg till tandläkaren och jag har lite smått panik över de.. Sjukhus och olika undersökningar som kan vara riktigt jobbiga är jag inte längre ''rädd'' för. Jag har redan gått igenom så mycket där och har en väldigt hög smärttröskel. Så jag kommer in där ''lika a boss'' typ ;) haha.. Men tandläkarbesök däremot: USCH! Det är nått med tandläkarbesök som är så obehagligt. Jag blir som en 9-årig flicka igen och som helst vill ha mamma med mig haha! Jag är livrädd för att jag ska behöva göra en rotfyllning, ta en spruta i tandköttet eller nått sånt.

Inga kommentarer: