söndag 16 november 2014

Stan

Jag var till onkologiavdelningen idag på Akademiska eftersom att min praktik börjar där IMORGON och fem veckor framåt. Är så himla förväntansfull, nervös och pirrig! Sista veckorna kommer jag liksom få arbeta självständigt och ta hand om några egna patienter :)
Jag småpratade lite med en undersköterska där och fick mitt schema. Sen kollade jag upp vilka stadsbussar som gick dit (för jag är sämst på stadsbussar, hamnar alltid på fel buss...) men jag tror det kommer gå bra. Det SKA gå bra! :D

Unnade mig lite gott på ett mysigt café också... 

2 kommentarer:

Johanna D sa...

Vad spännande att jobba på onkologi avdelningen, fast jobbigt också förstås! Vad kommer dina arbets uppgifter innebära?
Kram

Rebecka Eklund sa...

Superspännande! Kolla senaste inlägget :) Kram!