torsdag 20 november 2014

Sammanfattning av hösten

Ursäkta att det blev många selfiesbilder men jag är jättedålig på att ta bilder när jag åker bort på saker/event och umgås med vänner.. Visst, jag har bilder tillsammans med kompisar och så men många vill inte att jag ska lägga ut dom här så därför blir det så. Men iallafall!

Den här hösten har jag:
- Köpt mig en egen bil
- Klippte av mig ca 1 dm av mitt hår och färgade det brunrött
- Började haka på innebandyn igen
- Umgåtts med en massa kompisar
- Var bland annat på kulturnatten som var en av dom roligaste kvällarna på länge
- Gjort totalt galna saker som jag kommer skrattat åt i framtiden ;)
- Sjungit karaoke 4 gånger på 3 olika ställen, blev kallad för ''idol-becka'' en av gångerna haha
- Sett ett par konserter
- Gjort en hel del videos
- Blivit förälskad i alla dessa questbars
- Fortsatt att jobba extra emellanåt
- Har praktik på canceravdelning som jag är på just nu
- Firat några födelsedagar
- Kört åkerbilsrally
- Varit på youth ungdomskonferens
- Haft ''egen tid'' både med mamma, pappa och syrran
- Hittat en läkare som ansökte om licens för min medicin så jag slipper stå utan rätt behandling
- Sist men inte minst så gav jag mig själv en ny start

Jag har alltså haft en riktigt bra höst och varit med om en hel del saker, mest bara positiva saker :D 

åh nej, ännu ett duckface




















1 kommentar:

ellenlundis sa...

Härliga foton! ^^
Bilden från badhuset såg roligt ut.
http://finlandsgullet.wordpress.com/