torsdag 25 augusti 2011

Älskar känslan efter en hård träning!

Sprang 3 km ikväll. Sprang först mot Viby sen sprang jag längs harboån vid åkern.
Det var rätt härligt att springa där, har inte gjort det förut! (Vid ån alltså) Såg bl.a några rådjur bara några meter ifrån mig.
När jag kom in kollade jag på True Talent och Fångarna på fortet (växlade lite hela tiden hahah,..)
Medans jag kollade så fortsatte jag min träning med lite ''Paulo Roberto övningar'' (olika styrkeövningar)
Det var mitt träningspass för ikväll!

Vad händer i helgen då?
Jag hade gärna velat gå på WeLike2Party´s fest imorgon i Uppsala. Meeeen det kostar ju bara en massa pengar och sen hade jag ingen att gå dit med.
På lördagkvällen ska jag kanske bort på filmkväll...

Näe asså jag har inget vettigt att skriva nu så godnatt på er allihopa!
Juste, och glöm inte bort att du är UNIK precis som du är! Var alltid dig själv, alla andra finns redan!
Det citatet har ni nog hört förut ;) Men det är ju ändå så sant !

Dotter & Mor!

GLÖM INTE BORT
Imorgonkväll utses ''Veckans blogg''! Håll utkik om det blir just DU som vinner :)

3 kommentarer:

Alexandra sa...

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

Lena sa...

Åh, vad fin bild på dig & mammaÅsa!!
Blev ju jättebra. Vill se fler bilder från Ronnie och sen vill man ju beställa någon förstoring från "modell-för-en-dag" om man får....

Rebecka Eklund sa...

Tack Lena! Självklart får du de :)