lördag 27 augusti 2011

Nae... nu mår man inte bra !

Har nyss sett en av dom mest hemska filmer jag nånsin sett i hela mitt liv, ensam!
Jag kollade på en DVD film först på mitt rum och när den var slut satte jag på boxern istället. Då dök den där filmen upp.
En riktig tortyr film ska jag säga er! FRUKTANSVÄRT ÄCKLIG!
Grät, det gjorde jag också!
Den handlade om ett ungt par som bodde i skogen över 1 vecka på semester, och dom blev förföljda av ett gäng ungdomar. Vad ska man säga?
Det var det värsta gäng man kan tänka sig, och det slutade med att alla dödade varandra och kvinnan och mannen blev uppbrända tillsammans man sen lyckas kvinnan fly och blablabla... Kolla på trailern istället! Inte för att trailern visar allt det värsta i filmen men ändå...

Så, nu känns det bättre av att få pratat av sig de!
Jag hade inga ord efter att ha kollat på den där filmen!


4 kommentarer:

Bea sa...

Skulle inte du sluta kolla på skräckfilmer? x)

Jossan sa...

Men du, det är då man stänger av filmen istället och ser ett avslut av ex. Big bang theory/Vänner/That 70s show för att ha nått lättsamt i minnet när man ska sova. Lyssna på musik, t.ex. lovsång är också en väldigt bra grej. Det var mina tips :)

Night Flies sa...

usch jag hatar sånna där filmer och vill inte se dem men jag fattar inte hur hon kunde överleva eller om hon blev bränd?

Rebecka Eklund sa...

Bea: Jo men jag har slutat med att se sånna filmer, men sen dök den dära filmen upp och så blev det där spännande för att stänga av :(

Jossan: Tack för tipset! Ska tänka på det nästa gång :P

Night Flies: Hon överlevde inte, (tror jag?) Hon blev dödad på slutet när hon skulle hämta hjälp...