söndag 21 augusti 2011

Den nya designen!

Hoppas ni gillar den nya designen. Det blev ganska simpelt den här gången. Blev det för tråkigt? 
Vad är bra och vad är dåligt? Kommentera gärna vad du tkr! 
---
Idag har det varit en lugn Söndag. Mest suttit hemma själv och fixat med bloggen och lyssnat på musik.
Sen kom Bengt och Marie över hit, dom skulle ha sina bröllopskort som jag tagit med sig hem. 

Ikväll ska jag ut och springa somvanligt!
Pappa har anmält oss till Stålisloppet i Sandviken den 10 september. Men det fick bara bli 5 km istället för 10 km.
Så det ska bli kul! :)

Haha... det blev ett segt inlägg nu jag vet... men hade inget bättre att skriva.

9 kommentarer:

Lena sa...

Jättefin bild!!!!! Ibland kan det vara det bästa att ha en enkel blogg, som inte är så plåttrig. Detta var stilrent!!! Kram Kram

Rebecka Eklund sa...

Vad glad jag blir att du tycker om det! :) Tack!

Sofia - Mode,foto & personligt sa...

Hejsan!
Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)
Kram!

Emelie sa...

Den är jättefin:) Alldeles perfekt!

Rebecka Eklund sa...

Tack Emelie! :)

Bella sa...

Bilden på dej i headern är jättefin verkligen! Men för min smak är designen lite för tråkig. Men helt klart skön för ögat, finns ju dom som klottrar sönder sina designer så man inte vet alls vad man ska lägga ögonen på x)

Rebecka Eklund sa...

Vad bra att du säger som du tycker Bella, sånt gillar jag!
Jag hade mycket färger och sånt förut och det är därför jag kör på lite svartvitt nu istället... Men jag kommer att ändra designen igen längre fram om nån/några månader :)

Anonym sa...

den nya designen är super snygg. och bilden på en gör designen ännu bättre.

johanna w

Rebecka Eklund sa...

Tack Johanna! Glad jag blir :)