måndag 22 augusti 2011

VECKANS BLOGG (För första gången!)

Så här gör du:
  • Skriv i en kommentar att du är med och länka din blogg.

FÖR ATT ÖKA DIN CHANS ATT VINNA KAN DU:

  • lägga till mig på bloglovin genom att trycka HÄR
  • skriva om min tävling i ett inlägg i din blogg och länka det i kommentaren.
  • Eller till sist: Gilla min facebooksida.
OBS! Om du har lagt till mig på bloglovin, gillat min facebooksida etc eller redan följer mig på bloglovin, glöm då inte att skriva det i din kommentar så att din chans att vinna ökar!


VINNARE UTSES PÅ FREDAG
Minst 10 deltagare behövs för att tävlingen ska bli av

17 kommentarer:

Bea sa...

Jag e me o tävlar x)
//Bea
http://beabubbel.blogg.se/

Fin design btw =)

Rebecka Eklund sa...

Vad kul Bea!

Taack! :)

Amanda sa...

http://ffriendship.blogg.se/2011/august/vi-ar-med-och.html

vi är med! :)

Ellen Lundberg sa...

Vad kul Becka :D
Visst jag är med ;) Jag gillar din blogg redan på fb.

Evve ;) ♥ sa...

Jag är med :)

Rebecka Eklund sa...

Hörni! Har kollat era bloggar och vissa av er har länkat min tävling i era bloggar vilket är superkul!
Bara det att ni glömmer det viktigaste av allt:
att skriva det i KOMMENTAREN!

Det är då jag ser om du har ökat chansen att vinna, annars kanske jag inte ser det eftersom jag inte kollar igenom alla bloggar.
Kramar på er :D

Johanna sa...

Jag är med :D Följer dig redan på bloglovin :)

Evve ;) ♥ sa...

Glömde säga att jag nu följer dejj via bloglovin och har länkat i min blogg ( http://evvejohannessonn.blogg.se/2011/august/entry-135142035.html#comment )
Och jag hittar inte din fb sida,

Emelie sa...

Jag är med! :) Gillar din fb-sida!

Miss O sa...

JAG ÄR MED

Alexandra sa...

sv: haha visst, riktig lirare ;D

okidoki jag är med :D

Alexandra sa...

sv: kul att du är med och tävlar om extensionen:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

Ellen Lundberg sa...

Jag har skrivit om din tävling på min blogg :)
Ha de gott!!
http://bibelaventyr.blogspot.com/2011/08/jag-ar-med-veckans-blogg.html

Elin sa...

Jag är med! :)

Sv: Tack så mycket! :D

Pauline sa...

Jag är på!! :)
kram

Lovisa sa...

Jag är med :)

Anonym sa...

bringing has uggs planets era cheap ugg the research ugg boots online detailed woman ugg who variable ugg boots sale uk books B