fredag 26 augusti 2011

Tona håret för första gången kanske?

Jag har blekt håret några gånger i mitt liv men nu känner jag för att färga det, för första gången!
Vad skulle jag passa i? Helt ärligt! Vill gärna testa nått vågat, kanske mot det röda hållet...
Har testat mig fram på taaz.com lite!
Det är inte helt säkert än att jag kommer färga det, men nån gång framöver ska jag iaf göra det :)

Jag har färgat 2, 3 och 4.
1:an är det jag har nu.
2:an är min naturliga hårfärg (ungefär)
VILKET NUMMER TYCKER DU SER BÄST UT? :D


11 kommentarer:

Lena sa...

Åh, vad svårt....eh,men jag tror att mörkt kanske mer svart skulle göra dig "tuff" så jag röstar för mörkt och mer då bild 2.

Rebecka Eklund sa...

Jo jag håller med om att den mörkaste ser bäst ut... Men det blir ju annat i varkligheten så jag vet inte. Jag vill helst ha rött men samtidigt passar jag nog bäst i mörkare brunt... Svårt!

Emelie sa...

Jättejättemörk brunt är snyggt :)

Rebecka Eklund sa...

Ja det kanske får bli de då :D

Anonym sa...

Du är helt klart snyggast i din naturliga hårfärg ;) Däremot så förstår jag om du vill variera och testa nya färger...

Joel sa...

3:an ser ju rätt fräsch ut :)

Rebecka Eklund sa...

Ja nått liknande 3:an är jag rätt taggad på. För det är ju en blandning mellan brunt & rött och jag vill ju ha båda färgerna... ;)

Anonym sa...

numer 3 är en fin färg. den är ju brunt rött och jag tror att du skulle passa i den färgen :)

Johanna W

Rebecka Eklund sa...

Tack Johanna :))

Kajsa Nihlen - SKÅNES STÖRSTA BLOGG! sa...

SKÅNES STÖRSTA BLOGGERSKA!
http://www.kajsanihlen.se

Jag har en TÄVLING där du kan vinna en GOODIBAG från ELF . ( ett nylanserat smink )
stort lycka till :)

Anonym sa...

2:an helt klart!