tisdag 6 september 2011

Blev en dag hemma från skolan för mig idag. Alltså jag är väl inte direkt sjuk, har haft sjukt ont i magen av den där Aloe Veran. (Vilket är normalt första veckorna) Sen har jag varit helt övertrött så det var rätt skönt att få sova ut den här natten...

Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv-shop grej som är skapligt värdelöst... Klockan är 12:55 och jag har fortfarande nattlinne på mig så det är nog dags att gå upp nu och göra nått!

Ska nog baka Fransk chokladtårta för första gången snart och bjuda på imorgon när jag fyller år, :) undrar hur det kommer gå...

Antar att dom flesta av er såg Oleg igår på idol också... Haha! Vilken lirare! ;)
Låten finns på spotify.


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja vilken lirare asså ;) haha!

Sivan sa...

Håller med, GO OLEG!! Hoppas du blir bättre. Min mage har vart råknök av aloe veran första dygnet men nu känns det som vanligt igen!!Hoppas du får en bra dag imorrn! Kram!!