onsdag 7 september 2011

Turning 16 !

Ja då var man 16 år alltså vilket betyder att jag ska börja ÖVNINGSKÖRA så fort som möjligt nu! :D
Måste bara boka in en lektion i trafikskolan först! Sen om 2 år hoppas jag på att ha körkort :)

Fick frukost på sängen imorse också, soft!
Fick pengar och lite smågodis, sen har jag ju fått en del andra presenter i förväg som ''modell för en dag'', och min skinnjacka. :)

Till middag har jag betämt att det ska vara hembakat pizza och till fika när släktingarna kommer så blir det Fransk choklad tårta (som jag bakat) olika småkakor, och glass med marränger & chokladsås såklart! ;)

Vill också ännu en gång passa på att tacka för alla gratulationer jag fått idag! 
Både på facebook, i skolan och här! 
Det är NI som gör min dag! :D


Här ligger jag å Jane och myser i väntan på pizzan...! (a)

KRAMAR PÅ ER! <3

10 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTISS!!!
haha, jag diggar verkligen hur Jane's huvud sticker upp där i bilden ;D

Kristina sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D
Följa varann via bloglovin? ;)

Ida sa...

Grattis ;D Å jag måste säga att du har en sjukt fin blogg. :D Super fin design och header :)

Rebecka Eklund sa...

Taack så mycket hörni! :D

Kristina sa...

Lagt till dig nu jag, ha en bra dag nu! :D

Anonym sa...

grattis rebecca! :D

Anonym sa...

Man ser några gråa hårstrån på bilden.... haha, nej då! ung & vacker :) stort grattis!

Anonym sa...

Grattis! :)
// B.O

Rebecka Eklund sa...

Roligt ;)
Tack alla! :)

sandviksbon (y) sa...

Grattis i efterskott Rebecka! Hoppas du hade en toppendag för det förtjänar du! :)