fredag 17 februari 2012

Bra start på lovet... eller?

Tror jag blir galen! Kom hem och satte mig i solen ett tag, sen efter ett par timmar här hemma så börjar jag frysa och få huvudvärk. Tempen visade strax över 37 och den bara stiger och stiger. Jag som hade planerat att åka bort både ikväll och imorgon!?

Äsch... får väl försöka göra det bästa utav de även fast jag är skapligt förbannad just nu! Ska börja med att dra mig ner till ica nu och köpa mig en fet påse med godis för de kommer jag behöva ikväll...

5 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Krya på dej Becka :)
Här hemma hos mej är det många sjuka, och jag är en av dem :P

Rebecka Eklund sa...

Tack!
Ajdå.. inte kul nu när man har lov! Ni får krya på er ni med :)

Jessika sa...

Krya på dig Becka! Hoppas du blir frisk till onsdag iaf ;) kram <3

Rebecka Eklund sa...

Tack! Jaa asså om jag inte är frisk då så vet jag inte vad... MÅSTE. BLI. FISK! Kram :)<3

Rebecka Eklund sa...

oj.. HAHA! Menade frisk* ;)