lördag 18 februari 2012

Huset för mig själv.

Efter en hel dag med att inte ha gjort nånting alls så bäddar jag ner mig framför tv:n nu med en massa gott som grönt te, nybakad kladdkaka, glass, marabou och apelsin & kiwi (c-vitamin kick)

Dessutom är jag helt själv här hemma, alla är bortresta. (Eller nja, david är ute i förrådet men skitsamma)
Egentligen så skulle jag vara rätt glad för de och kunna göra nästan vad jag vill här hemma, men nu skulle jag göra vadsomhelst för att åtminstonde ha min egna mamma brevid mig här i soffan så att man hade något socialt sällskap.
Känns som att jag bara pratat för mig själv genom den här bloggen hela dan hahaha...

Vad händer där ute i världen? Jag kan ju inte ta en fot utanför huset.

Här är ett kollage på mitt lördagsmys iaf, okej jag googlade ihop bilderna men shit the same, detta äter jag just nu! :)

2 kommentarer:

Lena sa...

Jag hade gärna suttit bredvid dig i soffan och kanske inte givit så bra socialt sällskap men hade gärna ätit upp det du svullat i dig själv.... Du hade ju kunnat vara här också och gjort mig sällskap =) Kram Kram

Rebecka Eklund sa...

Jo fast samtidigt så hade jag nog bara smittat ner dig så de kanske inte skulle varit så smart trots allt? Men trevligt skulle de ju ha varit!
Vi ses väl förmodligen nån annan dag i veckan sen :) Kram