torsdag 16 februari 2012

En helt vanlig rubrik!

Sportlovet är snart här och det ser inte ut som att det blir någon resa till Norge för min del tyvärr. Ska självklart satsa på att följa med nästa år istället på skidläger! Men just nu så passar det inte riktigt pga personliga skäl...
Men detta betyder också att jag har ganska fullt med cash just nu också ;) Inte varit så här ''rik'' på typ 2 år! Haha :D
Men kan nog räkna med att nån tusenlapp (eller mer) försvinner på sportlovet, för om jag nu stannar hemma så ska jag göra det bästa utav det och hitta på saker varje dag, har redan nu bestämt lite tjejkvällar, shopping. bad med vänner och träning m.m.

Skolan rullar på. Fick MVG på nationella svenska uppsatsen vilket jag är nöjd med eftersom att jag alltid annars får dom dryga resultaten som VG+ eller ännu värre VG++, men för en gångs skull så satte dom ett MVG som tur var!

Och nu är det bara 1 kort skoldag kvar med 2 dryga prov, men det är bara att härda ut de sista nu innan det efterlängtade lovet startar! :)

Inga kommentarer: