lördag 18 februari 2012

Utmaning 8. Favoritmat

Finns många helt olika rätter jag tycker om. Speciellt mycket fisk och kyckling!
Jag har verkligen lärt mig att tycka om flera olika maträtter mot vad jag åt förut. Kan säga att 2/3 delar av det jag äter idag tyckte jag inte alls om förut!

Här kommer 2 av mina favoriträtter, 100% lagade av mig! :D

Vi har en receptbok hemma där gladiatorernas favoritrecept finns med.
Och det här recptet är taget därifrån. Såsen som är blandad med kycklingfiléerna är UNDERBAR!
Passar lika bra till vanlig pasta också istället för fullkornsris.  
Klassisk kyckling & pastasallad!
I salladen finns: Skinka, pastahjul, kryddade kycklingbitar, paprika, rivna morötter, gurka och isbergssallad. Brukar nuförtiden slänga i pinjenötter och ostbitar också.  

Inga kommentarer: