måndag 19 december 2011

Hej din köttbulle vad du är rund.

Jarå! Vi tjejer i 9C tog hem segern i innebandytyrneringen iår igen! :D Så imorgon ska vi slå ihop det vinnande tjej och kill laget för att tillsammans lira mot lärarna, dessutom så kommer hela högstadiet att titta på. De här måste vi ju vinna, annars blir de ju pinsamt!? ;)
Fortsättning följer.... haha.


Imorgon (förutom innebandymatchen) är de en helt vanlig skoldag. Vi har t.o.m prov i SO! Tycker de är irriterande, drygt och konstigt. Betygen är ju redan satta!! Så helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket om de här provet, kommer nog bara få något enkelt G. Har inte pluggat nånting, de får gå som de går. Orkar inte bry mig om något VG-MVG just nu. Det gör jag på vårterminen sen :) Nu vill jag bara ha jullov.

Mera jag gjort idag är att jag gick ut och skotta snö som var tungt men uppigande! Och imorgon åker jag in till Uppsala med mamma och storhandlar och sen ska jag laga mat till familjen, åh vad jag är duktig! :D Den som gifter sig kommer att bli en lycklig man! ;) Men de får vänta några år, just nu är jag ung & fri och gör vad jag vill! YEAH!

Min middag - Kycklingsallad - suuupergott & suuuperenkelt!
Allt som behövs är: kyckligbitar (finns att köpa färdiglagade och kryddade), Pastaskruvar, Isbergssallad, skuren skinka och sen valfria grönsaker som paprika, gurka, majs, tomat, morot m.m. Själv väljer jag bara gurka och paprika tillsamman med salladen.

Inga kommentarer: