torsdag 22 december 2011

Katastrofen som uppstår när katterna alltid ska attackera julgranen...

Ganska trött på julmusik så lyssnar på ''Eklunds Fredagsmix'' som pappa gjorde för typ 10 år sen, men grym musik ju! :D Typ Ebba Grön, oseriös musik som black ingvars, markoolio, dope, gammal punk och en massa annat skönt som vi alltid lyssnade på i bilen när vi var mindre, haha! Att jag lyssnade på sån musik när man var typ 7 år? xD Jag tycker musiken är lika bra idag som då!

Åker iväg till pappa ikväll, firar julafton där imorgonkväll, sen åker david och jag hem hit igen på julaftonsförmiddagen och på kvällen åker vi till mormor och morfar! Ja så ser min julafton ut, firar på 3 olika ställen på 1 dag.

Nu är allt färdigpyntat här hemma! Och julgranen är också klar! Det första som händer är ju såklart att katterna blir helt galna och Jane (den mindre katten) ska alltid attackera alla julgranskulor och hålla på. Så vi är tvungna att ha plastgran och plastkulor eftersom hon bara har sönder allt annars, haha!

Ska försöka slänga in något inlägg ikväll eller imorgon, annars får de bli på julafton om inte senare.
Säger iallafall GOD JUL nu om jag nu inte skulle hinna blogga något mer :)

Puss på dej Karl-beritil Jonsson <3 Så klockrent program som vi alltid tittar på på julafton! :D

3 kommentarer:

Rebecka Eklund sa...

k.

Jonas sa...

Så klockrent när familjen står och sjunger på de där programmet! XD

Rebecka Eklund sa...

Jag vet, ;)