tisdag 20 december 2011

Idag är de dan före dan före dan före dan före dan.

Idag när jag tog in posten så hittade jag nått jätteskummt men ändå så bra! En tidning veckorevyn, till mig! Tralalala! Men jag vet inte var den kommer ifrån? När började jag prenumerera på de liksom?
Har frågat både Åsa & Stefan om det är nån typ av julklapp men nej, så jag vet inte? Men jag tar gärna emot en gratis tidning som även är så grymt bra! :D Jösses vad jag älskar kändisskvaller, kläder, smink och hårtips, och heta killar som den tidningen består av, haha ;)

Övrigt för idag så förlorade vi mot lärarna på innebandyn. Men för mig gjorde de inget (okej lite kanske), men vi hade ju trots allt kul! :D Och säg nu inte att vi var dåliga, för lärarna var så fega att dom som spelade var bara dom yngsta killarna som alla har spelat eller sportat förut.

Nej nu ska jag till Uppsala för att storhandla, hare gött! :)

TAGGA JULLOV IMORGON!!!!!