söndag 18 december 2011

Just what i need.

Kom hem halv 8 från stan. Då var de bara att slå in alla paket och sen byta om till myskläder, linda in sig i en filt och sätta sig framför tv:n! Såg på Pirates of the carebian och åt choklad, riesen, äpple + päron :D svull...

Ganska konstigt att jag väldigt sällan har tid för hemmakvällar nuförtiden, när jag mådde dåligt så satt jag alltid instängd på mitt rum på helgerna och glodde på film. De var de enda som jag ville göra. Det hjälpte mig att känna mig lugn och fick mig att tänka på annat. Det är väldigt skönt att ha så nån gång ibland, nu tycker jag bara att de är härligt att få vara med vännerna om kvällarna och gå ut! :)

Imorgon blir de bak med mamma! Ska göra lite julgodis, pepparkakor och lite annat smått & gott. yaay! :)

Nu är klockan 01:00 så jag tänker bädda ner mig i min mysiga säng nu för att sova. Älskar när rummet är svalt och så har man ett tjockt täcke över sig! Godnatt!

1 kommentar:

Elin sa...

Svar: Tack detsamma! :)