torsdag 22 december 2011

Ändrade planer. Har firat julafton här hemms hos pappa ikväll istället för imorgon, så jag har fått hälften av mina paket nu! :D Varför? - Jag och David åker hem till harbo igen tidigt på dagen på julafton. Och imorgonkväll ska vi äta julbord :)

Det jag har fått är:
- 500 kr presentkort på teamsportia
- Choklad, godis
- raggsockor (urmysiga!)
- Vit huvtröja
-Locktång (som jag ska byta mot nått annat eftersom jag nygligen fått en locktång)
- eltandborste
- bok
sen har jag säkert glömt nått men aja, fett nöjd tjej jag är nu! :)
Det jag har givit är:
- Grönt te till pappa
- En frän prydnadstomte till Pappa & Marie
- Film och pepparkaksformer till Simone
- 1 bok till pappa

Efteråt så satt jag, Ronja, Eva och Marie framför datan och kollade på en massa gamla bilder och filmer från när vi var i fjällen tillsammans, åh vad vi garva! Alla var typ jättteflummiga, tänker inte visa dom tyvärr xD Vilka minnen! Sen så kolla vi lite på Björn Gustafsson och dolda kameran (:
Sen åt vi gofika och skratta ännu mer!
Vilken kväll!

Inga kommentarer: