söndag 18 december 2011

Rekord på G..?

Så här gör jag för att få flera besökare till bloggen och hur det har gått.

I Juni månad ville jag verkligen få flera folk att hitta min blogg. Så jag började att göra reklam på bloglovin. Det kostade en hel del, kanske la ut 250 kr på de. (vilket jag ångrar nu) men jag förlorade ju inget på de iaf!
Under 1 dag hade jag 481 unika besökare och totalt hade jag 1800 unika besökare under hela Juni månad.

Sedan dess har jag kommenterat väldigt många andra bloggar och jag har gjort en ''gilla-sida'' på facebook som hjälpt en hel del också.


Jag uppdaterar så fort jag får tid över och har nästan alltid med nån typ av bilder med i inläggen, det intresserar det hela mera istället för att bara ha tomma inlägg med bara texter.


Skriv inte bara en massa vardagshändelser, jag vet att det är svårt att låta bli. Jag skriver själv nästan bara om vardag och mig själv och blablabla... Men jag försöker att få med vissa andra vettiga saker som olika tips, tävlingar, videoklipp och det här inlägget o.s.v..


Angående rubriken
Det är december nu, och det är nära att blir rekord igen! :D (Nej jag har inte gjort nån reklam)
Jag har inte så många prenumeranter på bloglovin och blogkeen osv. Men besökarna ökar ändå!
Man blir så glad! :D
Det är det här som får en att vilja fortsätta att blogga, när allt bara blir bättre för tiden! :)

3 kommentarer:

Bea sa...

Grattis ^^ Eller vad man ska säga x)

Sofie [fotoblogg] sa...

Sv: Tack! Jag sov hos en kompis ;) Dudå?

Rebecka Eklund sa...

Haha tack bea ;)