tisdag 4 november 2014

Pinsamma kläder och galna busschafförer

Jag hade världens sämsta start och sämsta avslutet på min skoldag. Precis när jag skulle springa till bussen och tittar mig i spegeln så ser jag en tydlig vit fläck mitt på rumpan, men jag visste att jag aldrig skulle hinna byta byxor så jag gick iväg i mina svarta jeans med den vita fläcken helt enkelt. Men det finns ju värre saker, som till exempel när mina byxor gick sönder i skolan en gång, eller när en klänning gick sönder på en skolavslutning, DET var pinsamt ska jag säga er hahaha!

Väl i skolan satt jag mest och sov i bänken, har varit så galet trött idag men som tur är så var jag inte ensam om det. Sen när jag var hemma igen och skulle kliva av bussen så stänger busschaffören dörröppningen PRECIS när jag är i öppningen, så jag blev klämd eller snarare ''knuffad'' av dörren och flög ut åt sidan. Ja vad ska man säga... Det måste ha sett skapligt fult ut i alla fall och en gnutta roligt kanske, vad vet jag.
 Nu snart ska jag iväg på innebandyträning och jag har hällt i mig mängder med kaffe men det har inte hjälpt så mega mycket. Men jag kanske blir mera taggad väl där på träningen ;) Vi ska äntligen få en riktig tränare idag så det blir lite spännande!

Inga kommentarer: