torsdag 6 november 2014

Första snön

 
Lyckan att hitta detta i brevlådan när man kommer hem alltså. En sak jag inte fattar är att jag har fått både det här paketet hemskickat  + fred perry byxorna direkt hem i brevlådan. Men det kostar ju egentligen över en hundring extra för att få paket hem i brevlådan och det har jag inte gjort eftersom att jag alltid väljer att hämta ut paket istället. Men när det gäller vissa saker i livet så har jag väldigt mycket tur har jag märkt. Inte bara det här med hemleveransen haha, men brukar ha tur när det gäller andra saker som har med ekonomi att göra och det ska man väl vara tacksam över! :)

Sen har väl ingen missat första snön som har kommit här hemma? Får väl se när första vurpan kommer... Det jag ser fram emot mest i vinter är såklart all is och snö man kan åka och sladda på, och sen all skid och snowboardåkning, OCH stjärtlappsåkning! Haha närå. Eller jo.

Inga kommentarer: