fredag 7 november 2014

Innebandyn slår fotbollen.

 
Jag är SÅ glad över att jag inte hoppade av innebandyn förut! Jag tog ju ett långt uppehåll tidigare under hösten på ett par månader och jag funderade faktiskt starkt på att hoppa av eftersom att jag inte alls mådde nå bra. Jag trodde inte att jag skulle platsa i laget längre och det kändes bara onödigt att fortsätta. Det kändes inte bra helt enkelt. Men nu känns det bättre än någonsin och vi har sån grym gemenskap i laget!! Vi peppar varann och har det galet roligt tillsammans! Jag tror nästan att innebandyn håller på att bli roligare än när jag spelade fotboll i 8 år förut.

Jag är lite halvt nervös inför matchen imorgon alltså haha.. Brukar inte vara det men det här är ju min första hemmamatch pga uppehållet tidigare, så jag har bara varit med på bortamatch än så länge.
Jag kommer byta min spelarposition till forward istället för center som jag har spelat hittills. Center passar mig utmärkt då man får springa mycket, men jag känner mig ändå säkrast/tryggast som forward och tycker det är en roligare position som passar mig bättre :)
KOM OCH HEJA PÅ OSS IMORGON!

Inga kommentarer: