lördag 8 november 2014

Lördag

På matchen idag så ledde vi under första perioden, men tyvärr så kom dom om oss sen och det blev en förlust på 5-2. Verkligen synd för det kändes som att vi hade överläge i början men sen fick vi lite otur. Bara att tagga om!
Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra eller vad som händer. Brukar ju oftast alltid ha nånting att åka på/göra. Skulle däremot kunna åka till Uppsala och möta två klasskompisar men det är jag alldeles för seg för. Var iväg på bio igår kväll i alla fall så det har inte varit en helt död helg :)
Funderar på att bara ta det lugnt och lägga mig i tid för att åka på hälsomässan i Stockholm imorgonbitti med några istället. Finns ju jättemånga personer och företag jag vill hälsa på där! Bland annat Paulo Roberto, sköldkörtelföreningen=(möjlighet att få träffa personer med samma sjukdom som mig), Fred Perry, bodyaction osv. Men vi får se! Det är ju farsdag också så blir det inte Stockholm så blir det istället mat på resturang med far min! :D

Inga kommentarer: