torsdag 24 maj 2012

David 19 år!

Sitter med datorn i knät på balkongen i väntan på att köttet ska bli färdiggrillat! Idag är det ju ingen vanlig dag heller, bror min fyller ju hela 19 år! Inte nog med de så fyller en hel del andra vänner också år idag. Populär födelsedags-dag de här... :) Så GRATTIS till alla er!!

Blir tårtfika och besök här lite senare ikväll. Mysigt att sitta ute och fika nu i den underbara värmen! Lite färg har man fått också :) Nått mer man har fått är soleksem som tar död på mig... haha!

Måste berätta om min helt awesome håltimme idag.
Eftersom att jag aldrig har b-språk (hoppat av) så gick jag ut på en kort promenad. Ville inte sitta inne och ruttna. Sen slutade de med att jag satt uppe vid vattentornet på gräsplätten där och solade. Helt knäpptyst och underbart SKÖNT!

Känns nästan lite som att skolan har slutat nu, det ända som är kvar är väl spexet som vi även kommer att öva på alla lördagar och söndagar framöver (förutom nu i helgen). Tufft, men det kommer bli ett EPIC spex 2012! Mera säger jag såklart inte då det är topphemligt fram tills uppvisningen ;)

Ja, mina ben ser kritvita ut på bilden... Om jag får skryta av mig lite så är dom inte sådär hemskt vita som dom ser ut.... ;)

2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Åh va härligt de låter :)
Hälsa David grattis från mej

Lena sa...

Det var riktig Go´fika! OJ, vad du är grym på bakning -kanske skulle sökt till konditor/bagare....
Mums!