fredag 25 maj 2012

Sitting on da SO lektion

Är klar med mitt powerpoint arbete för längesen så vad ska man göra? Lasse (lärarn) bryr sig ju inget precis, här i klassrummet spelas musik och vissa jobbar medans andra bara flummar runt ;) Så det här ser ut att bli en ganska soft fredag!
Ikväll taggar jag inför volleyboll/brännboll och grillning i MKs park i Våla :) TAGGARRÅÅ!

Nu ska jag ''jobba vidare'' här i skolan. Skönt väder är det också. Helt underbart att man kan gå i bara linne och shorts till skolan nu! (:



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rebecka!!! Jag tycker verkligen om dig och tycker att du borde veta det! //En hemlig beundare <3

Rebecka Eklund sa...

Söt du är .... Jessika ;)

Anonym sa...

:o du skulle ju inte avslöja mig! ;) haha

Rebecka Eklund sa...

nej men nu gjorde jag de ändå :D TIHIHIHIHI!