onsdag 23 maj 2012

Sommarlovet är snuskigt nära...

Finally... sista provet på våla skola avklarat! Pluggade inget alls till de, bara när jag hade håltimme idag så kollade jag igenom allt före och vips så hade jag nästan vg i slutresultatet ändå, lär in mig snabbt som sjutton men glömmer lika fort ;)

På tal om skolan så var jag bara några ynka poäng ifrån vg i nationella matte, VG!!! Shit pomfrit säger jag bara :D låg på gränsen till ig hela 7an men nu har jag äntligen börjat kunna det där lite mera!

Sen idag så har jag solat & läst veckorevyn ute. Senare har jag bakat inför davids 19 årsdag imorgon.
''woop woop!'' Haha stör mig så på de där :P

Nu ska jag ut i kvällssolen! Ha en fin kväll :)



2 kommentarer:

Lena sa...

Ser fram emot nybakat imorgon....
Härligt med sista provet, nu har du lov, lite jobb och sen gymnasietiden att se fram emot =)
Kramar

Anonym sa...

Du är så fin syster!
- Älskar dej och saknar dej galet mkt! <3

/ eve