söndag 20 maj 2012

Sun is grejto.

Imorgon (eller tekniskt sett idag) ska jag vara ute hela dan. Äntligen visar vädret SOL flera dagar framåt! Måste seriöst få dom där härligt bruna sommarbenen nu.
Jag verkligen älskar att sola, så fort solen är framme sitter jag aldrig inne så här års. Man kan ju ta med sig laptopen ut lika gärna ;)

Hoppas jag kan somna fort nu så att jag vaknar tidigt imorgon och kan gå ut direkt och äta en härlig frulle.Sen blir det gräsklippning, plugg och andra vardagssysslor utomhus.

För övrigt idag så shoppade jag med mig hem en ny krus/volymtång (märke: björn axen ofc<3), en topp från h&m, en ögonbrynspenna och en chokladkaka.  ^^

Nattinatt! (:

3 kommentarer:

Lena sa...

WOW!!! Du är otroligt SNYGG!!!!

Rebecka Eklund sa...

Haha tack Lena! :) Men bilden är nått år gammal..

Lena sa...

Hahaha, det skulle du inte skrivit hahaha, men du var i alla fall väldigt snygg!!!!