måndag 21 maj 2012

Studiedag

Tjena tjena!
Har solat hela dan idag, otippat? Även försökt plugga ute i solen men det går seriöst inte, pallar inte! Allra sista provet på våla skola... just nu bryr jag mig inte om jag får ig på det här fysikprovet.

Lite senare ska jag ner till spåret och jogga nått varv, får se om mor min följer med också. Sen lite styrka med skivstången hemma. Jag vill verkligen få till dom där snygga axelmusklerna mera!! Men svårt är det ju. Vet inte hur länge jag tränat axlar/armarna innan man började se och känna resultat?

Nu blir det middag här hemma! Tar lite grillrester från igår: En STOR fläskköttbit m. creme fraiche, grönsallad, mango & quinoa :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får lite små panik när jag märker att du tränar så himla mycket! ;0
Kommer ju inte våga gå breve biffen becka på stranden i sommar ju liksom :'(
Alla kommer kolla på min snygga syster och inte på fula otränade eve! haha ;)
Men syster du ger mig också inspiration om hur jag ska träna och sånt. De är så bra!
Du är så bäst!
Puss&kram din älskade lilla skum banan! HAHAHHA, var bara tvungen ;D

// eve !
Jag säger bara " Alla barnen var seriösa utom evelina för hon kunde inte sluta flina " haha ;D

Rebecka Eklund sa...

Hahaha du är så rooolig evelina! börjar alltid asgarva åt dina klockrena kommentarer :D
Du behöver inte träna, du är snygg som du är ju ;D men man ska göra de man själv mår bra av!

Puss & kram.... SKUMMBANAAAN! <3