fredag 25 maj 2012

Hejdå

Jahapp, då blev mina kvällsplaner helt plötsligt ändrade. Åker mot Alunda för beachvolley där borta istället ikväll! Satt de ser jag fram emot! Om jag nu ska spela är ju en annan sak de, heh...

Sen har mina svarta (tunna) neonstrumpbyxor gått sönder i baken också. Eller rättare sagt mammas strumpbyxor. Förlåt <3 
vettesjutton hur de gick till? Men äsch skitsamma, nu åker jag i dom ikväll iallafall!

Hur ser eran helg ut? Själv ska jag kanske ha en dag med vänner imorgon, och björklinge på Söndag. Ska göra första doppet i sjön för iår då!


mitt ''vackra'' smiiiile...! :D

3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Härligt! Hälsa min klasskompis Hampus från mej :)
Han ska vara där ikväll!

Lena sa...

Hm, jag kanske också är i Bj-e på söndag, så då ska jag hålla dig kvar på stranden så du inte blir "däbd i däsan" till skolavslutningen =)
Inte ens mormor har ju badat....

maja sa...

kos deg :)