torsdag 14 juni 2012

14 Juni

Okej, det sämsta med sommarn är alla dessa spindlar och getingar. Jag satt nyss och kollade igenom några bloggar och helt plötsligt känner jag av nått som kryper runt i håret. När jag drar handen genom håret så ser jag en gigantisk spindel på handen. AAAAAHHHH!!! Men nu är det över :D

Just idag har jag bara tagit det lugnt och fixat lite här hemma. Är riktigt utmattad efter alla aktiviteter som jag samtidigt saknar :(
Men imorgon blir det förmodligen fotboll på storbild borta vid älvåsa och på lördagkväll börjar SPOT (ungdomsaktiviteter) som kommer hålla på över hela sommaren :)
Sen blir det ett viktigt möte måndag och sen åker jag iväg till pappa några dagar. Vi ska skaffa våran hund redan på lördag!! :)
Och sen måste jag byta header och design på bloggen känner jag. Börjar bli ganska trött på den, eller vad säger ni? Nej nu babblar jag om allt och inget. Hörs hej!




5 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena sa...

Jag tycker dinn design är perfekt. Jättefin bild högst upp som man blir GLAD av och sen är den enkel, inget onödigt s a s. Måste du byta bild så vill man se en annan fotomodellbild, men denna är så superb!
Hälsa lilla hunden!!!

Rebecka Eklund sa...

Ja den känns simpel och bra men bilden börjar bli gammal, jag ser mera annorlunda ut idag och vill ha mera färg i bloggen :)
Det ska jag göra!

Ellen Lundberg sa...

Ska bli spännande och se hur din nya design ska se ut :)
Hur fixar du din header?
Jag måste trixa via paint och en annan sida :P Krongligt tycker jag!

Rebecka Eklund sa...

Jag har alltid fixat den på picnic.com men nu har den sidan lagts ner så nu vet jag inte hur jag ska ta mig till riktigt... :/