fredag 15 juni 2012

Jag har råkat ut för min gamla vanliga tur! Sjuk under alla dessa lov, yeey... -.- Varför blir jag alltid sjuk så fort det är påsklov, sportlov elr sommarlov!? Har varit allt från körtelfeber till feberfrossa till halsont och förskylningar.

Aja, just nu är det halsen som dödar mig och sen har jag en aningens feber. (37,8) Men jag hoppas att det släpper snart. Men jag ska göra det bästa utav det. Har bland annat solat i ett par timmar idag som kanske inte var så jättesmart men det skiter jag i heh...
Men att åka till älvåsa ikväll kanske jag måste skippa, blir nog att hyra film med mammsen istället :)
Tur att jag inte tog mitt älvåsa jobb... Sa upp mig några dagar innan pga personliga skäl.

Nu ska jag hälla i pepparmynt-honungsvatten hela dagen och tycka synd om mig själv. ;)

En tillfällig headerbild jag fixat som inte funkar. Ännu mera ''tur''! 

3 kommentarer:

J sa...

Vi pratade ju om det här Becka.... Du skulle ju hålla dig borta från mig i onsdags ;) haha nä då ;) men Krya på dig <3

Lena sa...

Näe, men nu är du otursförföljd -stackare! Krya på dig och du ska väl inte vara sjuk hela sommaren va?!

Rebecka Eklund sa...

Haha tack båda ni! :)
Nej Lena, jag blir nog frisk snart ;)