söndag 10 juni 2012

Gysinge

Trodde det här skulle bli en söndag då jag inte skulle göra nånting alls. Men nej det funkar inte! Det känns rätt skönt att hålla sig liite sysselsatt så jag åker med mamma och Stefan mot Gysinge nu för att gå på nån marknad och kanske fika nånstans? Jag har ingen riktig koll på vad dom skulle göra, kände bara att jag kunde följa med och vara lite hemmifrån för en dag.

Sen mot kvällen ryktas det om att vi ska till gymmet men det är inte klart än. Det var sjukt längesen jag tränade nu, men ibland behövs lite extra långa pauser för att kunna ta igen allting sen :) Det dryga är att jag brukar gå ner lite i vikt när jag inte tränar...

Nu åker vi, hörs hej! :D




1 kommentar:

Anonym sa...

Gysinge, det är så fint där vid broarna....säkert väldigt mysigt med marknaden också. Du får skriva sen om du köpte något....eller fotografera någon snygg... bro eller något sånt ;)