lördag 16 juni 2012

Lördag

Tjabba! Idag har pappa hämtat hem hunden till Årsunda. Gud vad jag längtar efter att få se den! Can't wait :D Men pga min äckliga förskylning så dröjer det ett par dagar innan jag kan åka.

Samtidigt som man är trött och hängig så blir man ju galen av att bara sitta inne hela tiden. Hade tänkt åka bort både igårkväll och idag...
Men jag ska iaf ta mig iväg till gästis i Våla om ett par timmar och käka på resturangen där med mamma, bror och kusinerna. Ska bli trevligt att äta ute :)
Sen imorgon ska jag ta mig till stan. Jag skiter fullständigt i om jag är sjuk då också, jag SKA ut!!


1 kommentar:

Ellen Lundberg sa...

svar:
Visst får du det :) Här är länken!
http://vimeo.com/27598848
Klicka sedan på share på höger sidan, sedan kommerr det upp kodlänket. Kopiera koden och klistrar in den i inlägget ^^ Klart!