onsdag 13 juni 2012

Snälla ta dig tid och läs.

Jag tror inte jag har grinat så mycket som jag gjorde igårkväll på lääänge. Samtidigt så skrattade jag genom tårarna. Efter allt dansande och härjande blev det till slut dags att ta farväl av alla.
En stor kramring bildades och självklart skulle dom spela sorglig musik medans...
Jag hade verkligen inte räknat med att det skulle blir så fruktansvärt svårt att säga hejdå till alla! Mer än hälften började grina tror jag, och då menar jag verkligen i floder!

Det är inte försen nu man förstår hur mycket alla har betytt efter dom här 3 åren tillsammans. SÅ underbara människor!! <3
Det kändes verkligen som att alla var vänner med alla igår, så himla synd det är att det kommer ta slut nu. Vi vet ju själva att många av oss inte kommer heja på varandra på te.x bussen senare i livet. Det blir ju så automatiskt.
Så alla ni 8or som blir 9or till hösten. Glöm inte att TA VARA PÅ DEN SISTA TIDEN!

Jag vill tacka ALLA i 9a-b-c för den här underbara tiden <3 Jag är så stolt över både mig själv och alla andra att vi ordnade både det bästa spexet och betygen på över 10 år. Helt sjukt!!

9ornas låt i kyrkan igår.

2 kommentarer:

Lena sa...

Snyft! ...men visst kommer ni heja på varann tror jag... Bjud på ett "hej" så får du ett Heeeej tillbaka! Det är ju på bussen ni kan minnas allt det roliga med Östervåla, men nya underbara människor kommer du snart träffa i gymnasie -och jag lovar att din studentdag kommer det bli ännu mer tårar....
Grattis till allting!!!! Du är bäst!

Rebecka Eklund sa...

Nej men det kommer aldrig bli samma sak igen somsagt. Men nya människor kommer man möta och det ser jag fram emot! :)
Tack så mkt!!